• 7 Cudów Świata: Armada

Wypłyń na szerokie wody

Brak towaru
109.00
Wpisz swój e-mail
Cena przesyłki 14
Paczkomaty InPost 14
Kurier 18
Kurier (Pobranie) 25

Armada to rozszerzenie do gry 7 Cudów Świata, które można łączyć z samą wersją podstawową lub dowolną kombinacją dodatków. Dzięki niemu do gry zostaje wprowadzony element rywalizacji nie tylko między sąsiadami, ale również wśród wszystkich uczestników rozgrywki zasiadających przy stole.

image

Co do gry wprowadza dodatek Armada?

Na początku gry każdy z graczy, oprócz planszy swojego cudu, otrzymuje również oddzielną planszę morską, po której będzie przemieszczał swoje znaczniki flot. Floty występują w 4 kolorach odpowiadającym kolorom kart (czerwone, niebieskie, zielone żółte) i podczas zagrywania karty w danym kolorze można dopłacić surowcami wskazanymi na planszy, aby przesunąć daną flotę o jedno miejsce do przodu.

  • Dopłacając za zagranie czerwonej karty zwiększamy swoją morską siłę militarną, dzięki której na koniec każdej epoki atakujemy wszystkich graczy przy stole.
  • Żółte karty uruchamiają flotę handlową, zaopatrującą nas w złoto i co drugie pole wymuszającą stratę złota przez przeciwników.
  • Niebieskie karty przemieszczają flotę dyplomatyczną. Dostajemy punkty zwycięstwa i mały bonus do morskiej siły militarnej, jeśli dotrzemy do końca tego toru.
  • Zielone karty odpowiadają za flotę kolonizacyjną - dzięki niej będziemy odkrywać nowe terytoria w postaci kart, a tam możemy odkryć rozmaite rzeczy, surowce, punkty zwycięstwa - nigdy nie wiadomo na co się trafi, ale jedno jest pewne - będzie to bardzo duży bonus.

 

Armada dodaje do gry kolejną warstwę decyzji czyniąc ją bardziej rozbudowaną. Jest wysoko oceniany wśród fanów serii, nie tylko za fantastyczne wykonanie, ale przede wszystkim za nienachalną implementację dodatkowych zasad, które w naturalny sposób wpasowują się w podstawową mechanikę rozgrywki.

Zawartość pudełka:

  • 8 plansz Stoczni
  • 32 figurki statków (po 8 w każdym z 4 kolorów)
  • 24 karty Armady (8 kart Ery I, 8 kart Ery II, - kart Ery III)
  • 27 kart Wysp (9 poziomu 1, 9 poziomu 2, 9 poziomu 3)
  • 2 żetony Najazdu
  • 6 monet o wartości „6”
  • 4 karty pomocy
  • 48 żetonów Konfliktów Morskich
  • 6 żetonów Konfliktów Lądowych
  • instrukcja PDF Document
  • notes punktacjaPDF Document
Liczba graczy:
3 - 7
Wiek:
od 10 lat
Czas gry:
ok. 45 min.
Poziom losowości:
Średni
Interakcja pomiędzy graczami:
Średnia
Złożoność zasad:
Proste
Dostępność:
niedostępne
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.