Darmowa wysyłka już od 300 zł! *** Zamówienia złożone między 24.12 a 31.12 zostaną wysłane w nowym roku!
- Kategorie
- Szukaj
-
Horror w Arkham - Gra karciana LCG
Horror w Arkham gra karciana LCG
Horror w Arkham jest jedną z gier karcianych z gatunku LCG - Living Card Game - dosłownie, żyjąca gra karciana. Gatunek ten polega na korzystaniu z zestawu podstawowego, a następnie rozwijaniu go poprzez kolejne, stale pojawiające się rozszerzenia, dzięki czemu z każdym kolejnym dodatkiem gra nie jest już taka sama i nie może się znudzić, a jej złożoność jest efektem wielu kolejnych części. Każda rozgrywka to element długiej, wielogodzinnej kampanii, a podejmowane przez graczy decyzje mogą mieć długofalowe skutki, w wyniku których zmienia się nie tylko rozgrywka, ale też badacze, których poczynaniami kierują gracze.
Historia gry dzieje się w wykreowanym przez H. P. Lovecrafta alternatywnym świecie pełnym zła, tajemnic, mrocznych heretyckich kultów i zwątpienia, któremu czoło stawiają bohaterowie kierowani przez graczy.
Najstarszym i najsilniejszym uczuciem rodzaju ludzkiego jest strach, zaś najstarszym i najsilniejszym rodzajem strachu jest strach przed nieznanym.
– H. P. Lovecraft
W sennym miasteczku Arkham w stanie Massachusetts niewielka grupa nieustraszonych badaczy próbuje ustalić, jaka złowieszcza siła kryje się za spiskiem, który zagraża istnieniu ludzkości. Jednak zachowajcie czujność! Świat magii skrywa niezliczone koszmary i badacze muszą niezwykle uważać, aby zachować zdrowe zmysły i przetrwać. Horror w Arkham: Gra karciana to gra kooperacyjna, w której jeden lub dwoje graczy wciela się w rolę badaczy rozwiązujących przerażające tajemnice.
Od czego zacząć swoją przygodę z Horror w Arkham: gra karciana LCG?
Pewnie wielu sobie zadaje pytanie jak kupować kolejne części HwA. Śpieszymy z odpowiedzią. Na początek należy zacząć od podstawowego zestawu kart gry Horror w Arkham LCG.
Następnie dodatki podzielone są na cykle mitów. Każdy z nich wymaga poza zestawem podstawowym również zestaw kart swojego cyklu. Dla przykłądu, jeśli chcesz zagrać w kolejny rozdział - Na Wysokich Obrotach to w pierwszej kolejności musisz kupić rozszerzenie Zmowa nad Innsmouth, która zawiera podstawowy zestaw kart tego cyklu.
Posiadając dwa zestawy podstawowe w rozgrywce może wziąć udział nawet czterech graczy. Każda rozgrywka to fragment większej kampanii, a podejmowane decyzje mogą mieć długofalowe skutki, trudne do przewidzenia na początku.
Nowa Formuła Wydawniczcza Horror w Arkham
Od jesieni 2021 r. kolejne cykle wydawane są w dwóch niezależnych od siebie rozszerzeniach: Badacza i Kampanijnym. Pierwsze zawiera tylko karty wzmacniające talie graczy oraz nowych badaczy. Drugie zawiera tylko scenariusze. Do rozgrywki nie są wymagane obydwa. Można zdecydować się na rozszerzenie badaczy i wzmocnić swoją talię, albo przeżywać przygody z rozszerzeniem kampanijnym!
Pierwszym cyklem wydanym tym sposobem jest Na Krawędzi Ziemi.
Na dole strony opisane są wszystkie dotychczas wydane cykle. Oraz pełen i aktualizowany spis wszystkich komponentów i elementów, dla każdego kto chciałby mieć pewność, że nie pomiął niczego i ma pełen komplet gry karcianej Horror w Arkham.
Jak połapać się w Horror w Arkham LCG - czyli spis wszystkich cykli i scenariuszy
Poniżej prezentujemy spis wszystkich wydanych Cykli gry Horror w Arkham LCG oraz dodatkowych scenariuszy.
Dziedzictwo Dunwich
Swego czasu w ustronnej wiosce Dunwich jakaś potworna istota siała grozę pośród mieszkańców. Koszmar zakończył się, dopiero gdy trzej profesorowie z Uniwersytetu Miskatonic – dr Armitage, dr Morgan i profesor Rice – przybyli do Dunwich i uzbrojeni w tajemną wiedzę, zdołali pokonać bestię. Teraz jednak, kilka miesięcy później, towarzysze doktora Armitage zniknęli w tajemniczych okolicznościach i uczony obawia się najgorszego.
- Muzem Miscatonic
- Essex Coutry Express
- Krew na Ołtarzu
- Bezwymiarowe i Niewidzialne
- Gdzie Czeka Zagłada
- Zagubieni w Czasie i Przestrzeni
Szlak do Carcosy
Ludzie w miasteczku od kilku tygodni rozmawiają o zbliżającym się spektaklu Króla w Żółci. Jednak po zapoznaniu się z ponurą przeszłością tego przedstawienia jesteś pewien, że szykuje się coś złego. Zaginięcia. Samobójstwa. Urojenia. Obłęd. Gdziekolwiek wystawiano Króla w Żółci, w ślad za nim podążało szaleństwo. Do tej pory nie udowodniono, że te zdarzenia mają jakikolwiek związek z przedstawieniem, ale wcześniej nigdy nie stanowiło to dla ciebie przeszkody.
- Echa Przeszłości
- Nieopisywalna Przysięga
- Widmo Prawdy
- Blada Maska
- Noc Czarnych Gwiazd
- Mgły Carcosy
Zapomniana Era
Wydaje się nam, że znamy historię Ziemi, jednak istnieją tajemnice, które są starsze niż ludzka pamięć i prawdy, które zachwiałyby naszym postrzeganiem wszechświata. Kiedy słynny historyk Alejandro Vela odkrył jedną z takich tajemnic – ruiny pradawnego miasta Azteków – zapoczątkował ciąg wydarzeń, które mogą doprowadzić do poznania natury samego czasu.
- Nici Losu
- Poza Granicami Czasu
- Serce Starszych
- Miasto Archiwów
- Czeluści Yoth
- Rozbita Wieczność
Przerwany Krąg
Sąd. Umiarkowanie. Sprawiedliwość. Wieża. Nie potrafisz przestać myśleć o kartach tarota, które opowiedziały historię ponurej przyszłości. Jednak kiedy dowiadujesz się, że w posiadłości we French Hill zniknęło bez śladu czworo ludzi, zaczynasz się zastanawiać, czy przepowiedziany przez wróżbitkę straszny los dotyczy tylko ciebie, czy może całego Arkham.
- Sekretne Imię
- Zapłata za Grzechy
- Dla Większego Dobra
- Zjednoczenie i Zwątpienie
- W Szponach Chaosu
- Przed Czarnym Tronem
Pożeracze Snów
Są pewne zakrzywienia czasu, przestrzeni, wizji i rzeczywistości, które jedynie śniący jest w stanie przepowiedzieć…”
– H. P. Lovecraft, „Srebrny klucz”
W tym rozszerzeniu, które rozpoczyna piąty cykl Horror w Arkham LCG, 1-4 graczy wciela się w rolę grupy badaczy przemierzającej Krainy snów lub ich towarzyszy, którzy pozostali w świecie jawy.
- Poszukiwania Kadath
- Koszmar Tysiąca Wcieleń
- Ciemna Strona Księżyca
- Nie ma Odwrotu
- Gdzie Mieszkają Bogowie
- Tkaczka Kosmosu
Zmowa Nad Innsmouth
Niedaleko Arkham, na wybrzeżu Atlantyku, leży zapuszczone miasteczko Innsmouth. Aura zaniedbania i rozkładu spowija miasto niczym oceaniczna mgła – od dziwnie świecących okien hotelu Gilman House po opuszczony i walący się most przy Fish Street. Tuż za granicami miasteczka, wybrzeże Innsmouth jest usiane podmokłymi tunelami pływowymi i nienaturalnymi zatoczkami. Któż wie, jakie dziwne głębinowe skarby można znaleźć wśród rubich ości i gnijących wodorostów?
- Zbyt Głęboko
- Diabelska Rafa
- Na Wysokich Obrotach
- Światło Pośród Mgieł
- Leże Dagona
- W Głąb Wiru
Wydania w nowej formule wydawniczej
Pojawiły się również rozszerzenia w nowej formule - każdorazowo składające się z dwóch pudełek: kampanii i kart badacza. Więcej o nowej formule wydawniczej możnaprzeczytać tutaj.
Wśród nich pojawiły się:
- Na Krawędzi Ziemi
- Dziedzictwo Dunwich
- Szkarłatne Klucze
Zestawy Kart - Powroty do HwA
- Powrót Nocy Fanatyka
- Powrót Dziedzictwa Dunwich
- Powrót Szlaku do Carcossy
- Powrót Przerwanego Kręgu
Scenariusze dodatkowe
- Labirynt Obłędu
- Klątwa Rougarou
- Karnawał Koszmarów
- Strażnicy Otchłani
- Morderstwo w Hotelu Excelsior
- Śluz, który Pożarł Wszystko
- Machinacje w Czasie
- Horror w Psiarkham: Intrygi Miaulathotepa
Talie początkowe dodatkowych badaczy
- Nathaniel Cho
- Jacquelin Fine
- Winifred Habbamock
- Stella Clark
- Harvey Walters
Maty do gry w Horror w Arkham
- Niezliczone Koszmary
- Ucieczka w Ostatniej Chwili
- Nienasycona Żądza Krwi
- Przemienione Zwierzę
- Poprzez Czas i Przestrzeń