Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Darmowa wysyłka już od 300 zł! *** Zamówienia złożone między 24.12 a 31.12 zostaną wysłane w nowym roku!
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Neuroshima Nowy Jork
33.00
Cena przesyłki |
14
|
Kod kreskowy | |
EAN | 9788360525371 |
- Opis
- Opinie i oceny (0)
„Wszystko, co wiedziałeś o NY, to bajki. Pół Ameryki wie, że jesteśmy wielką, pieprzoną, odbudowaną metropolią. Że mamy prezydenta, prawo, konstytucję i inne pierdoły. Że jest tu armia, co chroni i służy. Odbudowane dzielnice czekające na pracowitych przybyszów. Że u nas nie wypatroszą cię za kolor skóry, wyznanie albo śmieszny akcent, bo zabrania tego konstytucja. Niektórzy nawet mówią, że tu nikomu nie przeszkadza, jak jesteś zmutowany, dopóki masz w sercu amerykański sen! I że tylko czekamy, aż Collins da zielone światło, żeby ruszyć do boju i rozpieprzyć Molocha w drobny mak. No i tarabani się jeden z drugim przez pół kontynentu, wbija się do miasta i sru! Rzeczywistość przypieprza w niego z siłą tira wypakowanego cementem. Zanim wpakujemy się na Manhattan, daj sobie powiedzieć jedną ważną rzecz. Wszystko, co wydaje ci się, że wiesz o Nadgniłym Jabłku, to bzdury. Nie mówię tego dlatego, że mam cię za frajera, bo nie mam. Mówię to, bo bardzo nie lubię tracić kumpli, a w Nowym Jorku niewiedza zabija szybciej, niż działko Juggernauta.”Nowy Jork to 19. dodatek do gry fabularnej Neuroshima, a zarazem trzeci po Detroit i Miami nationbook rozwijający jedno z głównych miejsc w postapokaliptycznym świecie Neuroshimy. Sprawdź, jakim państwem jest Nowy Jork prezydenta Collinsa! Poznaj dziesiątki ludzkich enklaw rozłożonych na gruzach megametropolii! Stwórz nowych bohaterów z Nowego Jorku dzięki dodatkowym Profesjom i opcjom! Odwiedź miasto i zgarnij nowe możliwości rozwoju swojej postaci! Sięgnij do olbrzymiego zbioru pomysłów na przygody i kampanie! Na 128 stronach dodatku znajdziesz między innymi:- gmach Stalowego Domu, czyli siedzibę Prezydenta i Sztabu Generalnego nowojorskiej armii - trzy departamenty policji ze wsparciem dla rozgrywających przygody postaciami policjantów - nowojorską armię i misje dla graczy na żołdzie Prezydenta - prawa i zasady prezydenckich enklaw wraz z profesją Przemytnika - ruch oporu, misje i Profesję dla bohaterów walczących o wolne miasto - kulisy władzy, konkurentów i sojuszników prezydenta Collinsa - dzielnice nowego, odbudowanego porządku i takie, które wciąż nie podniosły się z gruzów - Uniwersytet Columbia, samotną wyspę wiedzy w morzu barbarzyństwa - potężne gildie realizujące swą politykę w cieniu władzy Collinsa - śmiercionośne szczeliny – źródło skażenia i anomalii zmieniające życie w mieście w nieustanną walkę o przetrwanie - opis sztucznej inteligencji ALTAR i jej motywacji - sekrety nowojorskich mutantów i inteligentnych szczurów - i wiele wiele więcej!
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Bestsellery