Darmowa wysyłka już od 300 zł! *** Zamówienia złożone między 24.12 a 31.12 zostaną wysłane w nowym roku!
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Horror w Arkham LCG: Dla większego dobra
Pierwszy krok po wersji podstawowej
Wpisz swój e-mail |
Cena przesyłki |
14
|
Kod kreskowy | |
EAN |
- Opis
- Opinie i oceny (0)
Horror w Arkham gra karciana LCG: Dla Większego Dobra
Zestaw Dla Większego Dobra zawiera V scenariusz kampanii Przerwany Krąg.
Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Przerwany Krąg.
Zestaw Horror w Arkham: Gra karciana - Dla Większego Dobra zawiera karty 186 - 228 z kampanii Przerwany Krąg. Do rozgrywki wymagane są: zestaw podstawowy gry karcianej Horror w Arkham LCG oraz rozszerzenie Przerwany Krąg.
Dla Większego Dobra
Podczas gali charytatywnej organizowanej przez Lożę Srebrnego Świtu zniknęło w tajemniczych okolicznościach czterech obywateli Arkham. Rozpoczęliście swoje śledztwo w sprawie mrocznej przeszłości miasta, poszukując czegokolwiek, co wyjaśni powód zaginięć i być może doprowadzi do rozwikłania ich tajemnicy.
Wasze poszukiwania rozpoczęły się od wizyty w opuszczonym Domu Wiedźmy, która odcisnęła na Was swoje piętno, a noc spędzona na Wzgórzu Wisielca dodatkowo osłabiła Wasze dusze i tok myślenia. Wygląda na to, że musicie zacząć jeszcze raz, od Waszego pierwszego tropu - Loży Srebrnego Świtu.
Rozszerzenie Blada Maska wprowadza nową talię katakumb, włącznie z tą lokalizacją, którą macie nadzieję ostatecznie odkryć. Karty katakumb należy potasować i umieścić na spodzie talii katakumb. Następnie umieszcza się lokalizację startową i oznacza ją żetonem surowców, a pozostałe lokalizacje katakumb tasuje się i umieszcza na wierzchu talii.
Kiedy talia jest już gotowa, rozpoczyna się najbardziej emocjonująca część rozgrywki. Zamiast rozkładania całej sieci lokalizacji na początku gry, gracze rozpoczynają tylko z jedną lokalizacją na stole, przez którą wchodzą do katakumb. Przez całą grę za każdym razem, kiedy jest odkrywana nowa karta katakumb, otwiera się nowy pasaż, który prowadzi głębiej w tunele. W zależności od lokalizacji początkowej, kolejne karty katakumb mogą być umieszczane pod, nad, po lewej lub po prawej stronie, a także tworzyć wokół badaczy rozgałęzienia. Nigdy nie będziecie wiedzieć, czego się spodziewać, dopóki nie wkroczycie na nową lokalizację…
Zawartość pudełka gry Horror w Arkham LCG: Dla Większego Dobra
- 60 kart
Pasujące koszulki do gry Horror w Arkham LCG znajdziesz tutaj.
- Bestsellery