• Nemesis (edycja polska)

Survival horror w klimatach science-fiction

Brak towaru
499.00
Wpisz swój e-mail
Cena przesyłki 0
Paczkomaty InPost 0
Kurier 0
Kurier (Pobranie) 25

Nagle wybudzasz się z hibernacji. Gdy powoli odzyskujesz świadomość i kontrolę nad własnym ciałem, przypominasz sobie, że jesteś na statku kosmicznym "Nemesis". Podróżujesz na Ziemię z górniczej planety Dantis umiejscowionej w systemie planetarnym Trappist-1. Zaskoczony i zaniepokojony zdajesz sobie sprawę, że komputer wybudził Cię w trybie awaryjnym tuż przed ostatnim nadprzestrzennym w kierunku Ziemi. Zaniepokojony, stanem statku i załogi, żądasz od komputera pokładowego więcej informacji. Na odpowiedź czekasz zdecydowanie zbyt długo, ale w końcu dane zaczynają napływać. Nie wiesz nic odnośnie statku, a stan całej załogi wydaje się być w porządku... całej, poza jedną osobą. Serce natychmiast skacze Ci do gardła...

Nemesis jest grą przygodową typu "survival horror" przeznaczoną dla od 1 do 5 graczy. Gracze wcielają się w rolę członków załogi kosmicznego transportowca "Nemesis", który po wykonaniu swojej misji obrał kurs powrotny na Ziemię.

Nagle wydarzyło się coś, co na stałe odmieni los tej misji - komputer statku uruchomił procedury awaryjne: zatrzymał "Nemesis" i przywrócił świadomość załodze.

Wciąż odurzeni zbyt szybkim wybudzeniem próbujecie dowiedzieć się, co spowodowało ten alarm. Sprawdzacie stan załogi i okazuje się, że biomonitor jednego z członków załogi nie wysyla żadnego sygnału. Sprawdzacie stan statku i odkrywacie, że poza uszkodzonymi silnikami, będziecie musieli jeszcze manualnie ustawić cel podróży. I nie jest to ostatnie z waszych zmartwień...

... bo na pokładzie znajdują się Intruzi.

Dopóki procedura awaryjna jest aktywna, możecie zapomnieć o powrocie do domu.

Nemesis jest grą kooperacyjną, której głównymi motywami są blef, zdrada i to, co uwielbia każdy fan gatunku survival horror - przygoda pełna niebezpiecznych spotkań i trudnych decyzji.

 

Zawartość pudełka:

  • 6 figurek postaci (Kapitan, Pilot, Naukowiec, Zwiadowca, Żołnierz, Mechanik)
  • 6 figurek larw
  • 3 figurki pełzaczy
  • 8 figurek dorosłych osobników (4 różnych rodzajów)
  • 2 figurki reproduktorów
  • 1 figurka królowej
  • 5 plastikowych podstawek (plecaki)
  • 6 kolorowych krążków
  • 1 dwustronna plansza z mapą statku
  • 6 plansz postaci
  • 11 kafelków pomieszczeń „1"
  • 9 kafelków pomieszczeń „2"
  • 1 kolonia intruzów
  • 1 skaner
  • 1 plansza intruzów
  • 2 kości walki k6
  • 2 kości szmerów k10
  • 2 karty z opisem pomieszczeń
  • 18 znaczników statusu
  • 30 znaczników szmerów
  • 12 żetonów drzwi
  • 4 kapsuły ratunkowe
  • 20 żetonów eksploracji
  • 1 niebieski żeton ciała członka załogi
  • 5 czerwonych żetonów ciał członków załogi
  • 8 znaczników jaj intruzów
  • 27 żetonów intruzów (8 larw, 12 dorosłych osobników, 3 pełzacze, 2 reproduktory, 1 królowa, 1 pusty żeton)
  • 8 żetonów zwłok intruzów
  • 50 znaczników amunicji/obrażeń
  • 8 znaczników pożaru
  • 8 znaczników awarii
  • 6 żetonów silników (3 sprawne, 3 uszkodzone)
  • 2 żetony „5 obrażeń"
  • 1 znacznik śluzy powietrznej
  • 1 znacznik pierwszego gracza
  • 60 kart akcji (po 10 na postać)
  • 18 kart celów (9 osobistych i 9 korporacyjnych)
  • 27 kart skażenia
  • 20 kart ataku intruzów
  • 16 kart głębokich ran
  • 20 kart wydarzeń
  • 5 kart pomocy
  • 8 kart słabości intruzów
  • 8 kart koordynat
  • 30 kart zielonych przedmiotów (medycznych)
  • 30 kart żółtych przedmiotów (technicznych)
  • 30 kart czerwonych przedmiotów (militarnych)
  • 12 kart niebieskich przedmiotów (samoróbek)
  • 6 kart startowych przedmiotów postaci (broń)
  • 12 kart osobistych przedmiotów postaci
  • 6 kart wyboru postaci
  • 7 kart celów „Solo/Koop"
  • 10 kart akcji gracza (intruz)
  • 1 tekturowa podstawka pod pudełko
Liczba graczy 1 - 5
Wiek od 12 lat
Czas gry 90 do 180 min.
Poziom losowości Wysoki
Interakcja pomiędzy graczami Wysoka
Złożoność zasad Złożone
Dostępność do 48 godzin
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.