• Nemesis (edycja polska)

Survival horror w klimatach science-fiction

Brak towaru
499.00
Wpisz swój e-mail
Cena przesyłki 0
Paczkomaty InPost 0
Kurier 0
Kurier (Pobranie) 25

Nagle wybudzasz się z hibernacji. Gdy powoli odzyskujesz świadomość i kontrolę nad własnym ciałem, przypominasz sobie, że jesteś na statku kosmicznym "Nemesis". Podróżujesz na Ziemię z górniczej planety Dantis umiejscowionej w systemie planetarnym Trappist-1. Zaskoczony i zaniepokojony zdajesz sobie sprawę, że komputer wybudził Cię w trybie awaryjnym tuż przed ostatnim nadprzestrzennym w kierunku Ziemi. Zaniepokojony, stanem statku i załogi, żądasz od komputera pokładowego więcej informacji. Na odpowiedź czekasz zdecydowanie zbyt długo, ale w końcu dane zaczynają napływać. Nie wiesz nic odnośnie statku, a stan całej załogi wydaje się być w porządku... całej, poza jedną osobą. Serce natychmiast skacze Ci do gardła...

Nemesis jest grą przygodową typu "survival horror" przeznaczoną dla od 1 do 5 graczy. Gracze wcielają się w rolę członków załogi kosmicznego transportowca "Nemesis", który po wykonaniu swojej misji obrał kurs powrotny na Ziemię.

Nagle wydarzyło się coś, co na stałe odmieni los tej misji - komputer statku uruchomił procedury awaryjne: zatrzymał "Nemesis" i przywrócił świadomość załodze.

Wciąż odurzeni zbyt szybkim wybudzeniem próbujecie dowiedzieć się, co spowodowało ten alarm. Sprawdzacie stan załogi i okazuje się, że biomonitor jednego z członków załogi nie wysyla żadnego sygnału. Sprawdzacie stan statku i odkrywacie, że poza uszkodzonymi silnikami, będziecie musieli jeszcze manualnie ustawić cel podróży. I nie jest to ostatnie z waszych zmartwień...

... bo na pokładzie znajdują się Intruzi.

Dopóki procedura awaryjna jest aktywna, możecie zapomnieć o powrocie do domu.

Nemesis jest grą kooperacyjną, której głównymi motywami są blef, zdrada i to, co uwielbia każdy fan gatunku survival horror - przygoda pełna niebezpiecznych spotkań i trudnych decyzji.

 

Zawartość pudełka:

  • 6 figurek postaci (Kapitan, Pilot, Naukowiec, Zwiadowca, Żołnierz, Mechanik)
  • 6 figurek larw
  • 3 figurki pełzaczy
  • 8 figurek dorosłych osobników (4 różnych rodzajów)
  • 2 figurki reproduktorów
  • 1 figurka królowej
  • 5 plastikowych podstawek (plecaki)
  • 6 kolorowych krążków
  • 1 dwustronna plansza z mapą statku
  • 6 plansz postaci
  • 11 kafelków pomieszczeń „1"
  • 9 kafelków pomieszczeń „2"
  • 1 kolonia intruzów
  • 1 skaner
  • 1 plansza intruzów
  • 2 kości walki k6
  • 2 kości szmerów k10
  • 2 karty z opisem pomieszczeń
  • 18 znaczników statusu
  • 30 znaczników szmerów
  • 12 żetonów drzwi
  • 4 kapsuły ratunkowe
  • 20 żetonów eksploracji
  • 1 niebieski żeton ciała członka załogi
  • 5 czerwonych żetonów ciał członków załogi
  • 8 znaczników jaj intruzów
  • 27 żetonów intruzów (8 larw, 12 dorosłych osobników, 3 pełzacze, 2 reproduktory, 1 królowa, 1 pusty żeton)
  • 8 żetonów zwłok intruzów
  • 50 znaczników amunicji/obrażeń
  • 8 znaczników pożaru
  • 8 znaczników awarii
  • 6 żetonów silników (3 sprawne, 3 uszkodzone)
  • 2 żetony „5 obrażeń"
  • 1 znacznik śluzy powietrznej
  • 1 znacznik pierwszego gracza
  • 60 kart akcji (po 10 na postać)
  • 18 kart celów (9 osobistych i 9 korporacyjnych)
  • 27 kart skażenia
  • 20 kart ataku intruzów
  • 16 kart głębokich ran
  • 20 kart wydarzeń
  • 5 kart pomocy
  • 8 kart słabości intruzów
  • 8 kart koordynat
  • 30 kart zielonych przedmiotów (medycznych)
  • 30 kart żółtych przedmiotów (technicznych)
  • 30 kart czerwonych przedmiotów (militarnych)
  • 12 kart niebieskich przedmiotów (samoróbek)
  • 6 kart startowych przedmiotów postaci (broń)
  • 12 kart osobistych przedmiotów postaci
  • 6 kart wyboru postaci
  • 7 kart celów „Solo/Koop"
  • 10 kart akcji gracza (intruz)
  • 1 tekturowa podstawka pod pudełko
Liczba graczy:
1 - 5
Wiek:
od 12 lat
Czas gry:
90 do 180 min.
Poziom losowości:
Wysoki
Interakcja pomiędzy graczami:
Wysoka
Złożoność zasad:
Złożone
Dostępność:
do 48 godzin
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.